San Franciscooo

9 december 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Halloo

Gisteren om 14u aangekomen in de luchthaven van San Francisco. Het zonnetje scheen al vollop dus ik was een moe maar zeer gelukkig mens ;).
Toen kregen we te horen dat er 3 vluchten tegelijkertijd geland waren, dus dat werd anderhalf uur wachten om door de controle te komen.. Alles goed verlopen, dus dan maar zoeken voor vervoer naar de residentie.
3,5u later dus 17.30u eindelijk aangekomen, mijn kamer moet ik delen met een Koreaans meisje Hyejin. Zei verblijfd hier al een maand. Een heel lief meisje, dus ik was blij.. Kleine rondleiding gekregen, beginnen uitpakken,.. En dan werd ik door haar uitgenodigd om mee te gaan dineren met haar vrienden (2 andere Koreanen, meisje van Colombia en een meisje van Arizona). We gingen naar het "Japan Center" en hebben er lekker noodles gegeten. Het paradijs van de sushi had ik dus ook gevonden en dat maar op 5 minuten stappen van mijn Residentie :D!! Nadien terug naar huis, nog wat verder geïnstalleerd, een lekkere warme douche genomen en mijn bedje in!!

Om 6u werd ik wakker, bij jullie dus 15u. Wordt dit even wennen.. Helemaal klaar om naar de Embassy te gaan en de stad een beetje te gaan verkennen!!

Tot snel xxx

1. Wesemael Suzy:
    10 december 2013
    Fijn te horen dat je goed bent aangekomen en dat je niet alleen bent hou je goed