Sfo

12 december 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hellooo

(Omg: pannenkoeken, alle soorten eitjes, verschillende soorten cornflakes/brood en fruit als ontbijt.. Hallo 6 kilo die ik net was afgevallen na Porto ;)!)

Maandag was mijn eerste dagje op de Embassy, wat een meevaller!! Allemaal super leuke en lieve mensen. Ik heb er 3 meisjes ontmoet waar het onmiddellijk mee klikte. 2 Braziliaanse meisjes Juliana en Ana Luisa en een Colombiaans meisje Camila. We zijn dan ook met 4 de stad een beetje gaan verkennen nadat we alle documenten en niveau test op school in orde hadden gemaakt. Wat gaan shoppen, (iPad gekocht, yay :D) en naar Union Square geweest waar momenteel een schaatsbaan ligt, een grote kerstboom staat en ook verlichte palmbomen, geweldig!! Nadien zijn we de enige, echte kerstman gaan bezoeken in Macy's (groot shopping center op Union Square). Na nog maar eens een Starbucks gedronken te hebben (aangezien je dat hier op elke hoek tegenkomt en amper iets kost), zijn we (Camila en ik) uitgeteld terug naar de residentie getrokken. Deze was zo mooi versierd met kerstverlichting! Toen we aankwamen in de residentie stond het andere Colombiaanse meisje (meer een jongen eigenlijk) haar tekeningen te showen in de eetruimte (best een gezellige ruimte vind ik). Echt de baby is gewoon zo mooi gedaan (kijk foto)!!

Dinsdag was onze eerste dag les en kregen we ook onze uitslag van de test (Upper intermediate, yay :D). Camila had hetzelfde niveau dus we gingen samen in de klas zitten, dan nog een prof die niet mis was.. Onze dag kon niet meer stuk! In mijn klas zit ook een Waals meisje, Lise. Zij is ook in San Francisco via Wep (dezelfde organisatie als mij) en reist ook nog verder naar Australië en Thailand. S'avonds zijn we nog iets gaan drinken in een leuke, typisch Amerikaanse bar.

Doeii xx