Woensdag.

12 december 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hiii

(Omg: heb zoveel last van een jetlag, ni normaal :o :()

Woensdag was onze eerste dag vrij, we gingen met de Embassy naar een lokale bierbrouwerij, Anchor Brewery San Francisco. De directeur en onze office manager gingen ook mee. Onze directeur lijkt trouwens zo hard op Hugh Laurie van House (foto volgt)! Eerst kregen we een rondleiding en de uitleg van alle verschillende bieren. Het is een hele mooie brouwerij, ze maken 0% gebruik van reclame. Niet op tv, radio, affiches,.. niets! Nadien kwam natuurlijk het proeven, iedereen kreeg 8 biertjes!! Ik denk dat ik er geen tekening bij moet maken (foto's genoeg, haha :p)! Na het bezoek zijn we nog een beetje de omgeving van Petrora hill gaan verkennen. Eerst hebben we er heel goed gegeten in een lokaal Mexicaans restaurantje, echt top!! Daarna hebben we veel gewandeld en vooral genoten van de mooie uitzichten!! Later zijn we terug naar het centrum gegaan en nog wat gaan shoppen (nieuwe zonnebril, yay B-) <3). Uiteindelijk terug naar de residentie, uitgeteld in bed gekropen en nog een "selfie-moment" met m'n kamergenoot gehad :D!

Ciaaooo xx